Det var en gång för mycket färg


Den nya lägenheten måste målas så vi hjälper till, han och jag. Göteborg är staden och vit är färgen. Vit, vit, vit. Under de två dagarna såg jag så mycket vitt att jag tillslut började se svart. Svarta fläckar som jag gick och målade över med ännu mera vitt, fast det egentligen aldrig fanns några. Måla, måla, måla. Vi har lite fest också så blir det roligare. Någonting i handen att surpla på. Måla, måla. Jag kunde inte riktigt sova och det märke han. Kanske var det för mycket färg i huvudet, kanske kände jag mig bara obekväm av någon anledning. Dagen efter får vi assistans av tre nya, och då går det ännu fortare, speciellt som jag smet iväg med honom några timmar och köpte piprensare och pärlor. Jag kan aldrig hålla mig borta från den där pysselaffären när jag väl är i närheten. Jag ska låna någons idé och göra en vit kanin. Jag har så mycket idéer, för mitt framtida arbete.  






 

Kommentarer
Postat av: Pucko Johanna

Näeee, det va ju DENNA bilden jag verkade för.

2009-03-31 @ 16:25:53
Postat av: Lina

Haha, jaha, jag och Jim satt just och diskuterade vad du menade med fågelbilden, haha. Ja, denna bilden verkade du för! Jag hade med två andra bilder först med men jag irriterade mig bara på att ha så många bilder efter varandra i bloggen. Så denna fick vara kvar.

2009-04-03 @ 17:34:58
URL: http://pajron.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha, jaha, jag och Jim satt just och diskuterade vad du menade med fågelbilden, haha. Ja, denna bilden verkade du för! Jag hade med två andra bilder först med men jag irriterade mig bara på att ha så många bilder efter varandra i bloggen. Så denna fick vara kvar.

2009-04-03 @ 17:35:39
URL: http://pajron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0